Termeni si conditii

Dispozitii generale

Prin prezenta se stabilesc conditiile de vanzare a produselor pe platforma https://bazarulonline.ro proprietatea SC ZEBE MARKET SRL. Folosirea acestui site, respectiv inregistrarea unei comenzi, implica acceptarea prezentelor termene si conditii. Pentru folosirea site-ului in cele mai bune conditii, recomandam citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor. Ne rezervam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara nicio notificare prealabila. Navigarea pe acest site inseamna acordul, fara nicio notificare, sa putem sterge/ adauga orice informatie sau intrerupe orice activitate pe site.

Produse:

Produsele comercializate prin https://bazarulonline.ro sunt produse noi. Acestea vor fi livrate in limita stocului disponibil intr-un termen de maxim 3 zile, iar din acest motiv ne rezervam dreptul de a nu livra comenzile in cazul in care produsele dorite nu se mai regasesc in oferta prezentata pe site, dv. primind banii inapoi. In situatia in care un produs nu se mai afla pe stoc, dar vanzatorul il poate livra cu depasirea termenului, veti fi contactat de vanzator pentru a discuta posibilitatea livrarii cu depasirea termenului de 3 zile. In caz ca nu sunteti de acord, intreaga suma aferenta comenzii va fi returnata catre dv., de vanzator, in termen de maxim 14 zile.

Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate (pot fi mici diferente la culoare, aspect, masuratori etc.).

De asemenea nu oferim nicio garantie, in afara de cele prevazute de legislatia în vigoare, in ceea ce priveste informatia, corectitudinea descrierilor si actualizarea continutului. In masuratorile articolelor prezentate si afisate pe site, pot aparea erori de 2-3 cm. Toata raspunderea privind produsele, descrierea lor, garantii, functionalitate, masuri etc. apartin vanzatorilor respectivelor produse.

Preturile produselor includ TVA si nu includ taxele de livrare.

Litigii

In caz de litigiu, se va incerca, mai intai, o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile de la inregistrarea reclamatiei. Reclamatia se poate face contactand Call Center-ul nostru sau la adresa de email contact@dragonulonline.ro. In termen de 5 zile veti primi un raspuns cu solutia noastra.

Platforma https://bazarulonline.ro intermediaza orice conflict iscat intre vanzatori si cumparatori, raspunde de Call Center, incercand sa termine amiabil orice neintelegere a celor doua parti.

Drepturi de autor:

Imaginile, continutul, descrierile si denumirile sunt proprietatea personala https://bazarulonline.ro ori a furnizorilor nostri. Reproducerea, vanzarea, descarcarea, modificarea sau preluarea lor in scop comercial este strict interzisa. Denumirea site-ului si insemnele grafice sunt proprietatea SC HAINE IEFTINE SRL si nu se pot folosi, prelua, modifica fara acordul scris al proprietarului.

Livrarea:

Comenzile sunt livrate prin curier, iar costul livrarii incepe de la 19 lei si variaza in functie de vanzator (va rugam sa cititi termenii si conditiile vanzatorului)

Pe teritoriul Romaniei livrarea se face de luni pana vineri in intervalul 9:00 – 17:00 la domiciliul clientului sau conform orarului de lucru al curierului.

Dupa plasarea comenzii veti primi un sms pentru confirmare si un alt sms cand coletul va fi predat curierului. Puteti urmari orice status al comenzii prin alegerea de notificari push sau alerte sms. 

Pentru detalii despre comanda, modificari sau anulare, va rugam sa sunati si la numarul noastru de suport 0371900033.

Comenzile nu se confirma telefonic, acestea vor fi procesate in maxim 3 zile de la plasare si vor fi livrate in 1-2 zile lucratoare de la expediere (exceptie facand situatiile neprevazute).

Va rugam sa verificati datele de contact inainte de finalizarea comenzii. Adresa de livrare sau numarul de telefon incorect introduse pot intarzia livrarea comenzii sau pierderea acestei

Comanda minima este 500 lei, dar poate sa difere in functie de conditiile fiecarui vanzator.

ATENTIE! În cazul în care apar probleme pe parcursul derularii comenzii, la o comandă neridicată sau anulata de cumparator, ne rezervam dreptul de a sista livrarea comenzilor ulterioare. In cazul in care nu ridicati coletul intr-o situatie, nu vom mai efectua nicio livrare ulterioara catre dvs. cu ramburs, plata comenzilor urmatoare putendu-se face doar in avans in avans: online cu un card bancar sau prin transfer bancar.

!!!  isi rezerva dreptul de a selecta clientii !!!

Modalitati de plata:

Modalitatile prin care poti achita produsele noastre sunt:

Ramburs – plata la curier la preluarea coletului in caz ca nu aveti incidente privind preluarea, anularea sau ridicarea comenzilor.

Online prin card bancar - cardurile acceptate sunt Visa si MasterCard;

Transfer bancar – prin ordin de plata in contul nostru RO07BTRLRONCRT0341925501 deschis la Banca Transilvania, Bucuresti.

Returnarea produselor:

PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. Nici ANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, in acest caz se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.

Furnizorii nostri fac toate eforturile in a-ti prezenta cat mai corect culorile produselor prezente poze. Totusi nuanta culorii produsului pe care il vizionezi are mare legatura cu specificatiile tehnice ale monitorului pe care este afisat. De aceea, nuanta produsului poate sa difere in limite minime de nuanta afisata pe site, inconvenient care nu poate fi imputat firmei noastre.

Descrierea marimilor dintr-un pachet este orientativa. Nu ne asumam diferente minore dintre descriere si realitate. Insa incercam sa facem tot posibilul de a scrie exact marimile din pachet.

Consumatorul are dreptul de returna produsul fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea acestuia. Singurele costuri suportate de client sunt cheltuielile de transport pentru returnarea produselor conf. O.U.G. 34/2014.

In cazul in care doriti efectuarea unui retur, acesta se anunta telefonic, iar produsul returnat trebuie sa ajunga la vanzator in termen de maxim 14 zile. De asemenea, trebuie mentionata solicitarea de a fi inlocuite produsele sau de returnare a banilor. Mentionam ca produsele vor fi inlocuite in limita stocului disponibil. Produsele returnate vor fi acceptate numai in cazul in care au eticheta intacta si produsele nu prezinta semne ca ar fi fost purtate (miros, urme de machiaj, pete etc.). 

Valoarea produselor inlocuite va fi egala sau mai mare cu cea a produselor returnate. Nu se admite pentru produsele returnate alegerea unui alt produs cu valoare mai mica si restituirea diferentei, situatie in care optati pentru inlocuirea cu un produs cu aceeasi valoare sau restituirea intregii sume.

In cazul in care produsele trimise la schimb nu vi se potrivesc acestea nu mai pot fi schimbate. In aceasta situatie, contravaloarea produselor va fi virata in contul dvs. bancar.

Premiile sub forma de voucher sau produsele castigate in urma concursurilor organizate de https://bazarulonline.ro nu se returneaza.

Pentru returul banilor, acestia vor fi rambursati in termen de 7 de zile conform Ordonantei de urgenta 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, prin virament bancar in contul clientului.

Iti vom rambursa integral contravaloarea produsului fara costurile de livrare. Beneficiile obtinute in urma comenzii vor fi automat anulate, daca, in urma returului nu se mai indeplinesc conditiile de acordare a acestora.

Garantia produselor:

Pentru pastrarea garantiei este foarte important de respectat instructiunile de folosire, ingrijire si curatare a produsului dumneavoastra, instructiuni ce se gasesc pe eticheta produselor sau in manuale de utilizare si certificate de garantie. Aceste instructiuni sunt specifice produsului dumneavoastra si este obligatoriu sa le consultati.

Totodata tinand cont de drepturile consumatorilor prevazute de Legea nr. 449/2003, vanzatorii de pe platforma  ofera garantia legala de conformitate pentru produsele comercializate.

Raspunderea respectarii drepturilor consumatorilor apartine vanzatorului de la care achizitionati un produs si platforma https://bazarulonline.ro nu poate raspunde in numele si pentru el. Platforma este doar un intermediar si un falicitator al intalnirii cererii cu oferta, incercand sa aduca si un plus de calitate tranzactiilor derulate prin intermediul sau, fixand anumite standarde de calitate comune pentru vanzatori, cum ar fi termene de livrare, de returnare a banilor, relatia cu clientii etc.

Pentru a ne ajuta la mentinerea unui standard inalt de calitate a comertului derulat prin intermediul acestei platforme, va invitam sa ne sesizati orice neconformitate privind produsele, termenele de expediere, contactarea dv. de vanzatori etc. la urmatorul nr. de telefon al Call Center-ului nostru: .

Date cu caracter personal:

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC ZEBE MARKET SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal furnizate de client.

Va rugam consultati sectiunea DATE PERSONALE, CONFIDENTIALITATE, GDPR pentru a verifica modul in care sunt prelucrate datele dv. cu caracter personal.

Call Center

Numarul de telefon aferent Call Centerului nostru unde puteti solicita detalii despre comenzi, produse, unde puteti face plangeri privind relatiile cu vanzatorii este:

0371900033

Call Center-ul functioneaza dupa urmatorul program: Luni-Vineri 9:00 - 17:00

Tipuri de chestiuni pe care le puteti sesiza sau discuta prin intermediul Call Center-ului: date despre statusul unei comenzi, probleme legate de calitatea produselor, lipsa de certificate de garantie, acordarea sau nu a unui servis post-garantie daca e cazul, conformitatea sau nu a produsului cu datele de prezentare (poze, date tehnice etc.).

Mentionam ca orice contact in legatura cu vanzarile intermediate pe platforma noastra se poate face exclusiv prin contactarea la urmatoarele adrese:

Vanzatorii nu au dreptul sa contacteze direct Clientii, fiind interzis prin contractul incheiat cu Platforma, asa incat orice contact direct al dv. catre vanzatori va duce la o solutionare cu intarziere a problemei, aceasta trebuind sa fie directionata de vanzator catre https://bazarulonline.ro la datele de mai sus, abia ulterior gasindu-si o rezolvare.

cs-cart licenses, cs-cart add-ons